بی تو مهتاب........
❣ ما پنــــــج نفــر ❣
بی تو مهتاب........

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

  همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

  شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

  شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 

 

  در نهانخانه ی جانم گل یاد تو درخشید

  باغ صد خاطره خندید

  عطر صد خاطره پیچید




  یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

  پرگشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

  ساعتی بر لب آن جوی نشستیم

  تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

  من همه محو تماشای نگاهت


  آسمان صاف و شب آرام

  بخت خندان و زمان رام

  خوشه ماه فرو ریخته در آب

  شاخه ها دست برآورده به مهتاب

  شب و صحرا و گل و سنگ

  همه دل داده به آواز شباهنگ


  یادم آید : تو به من گفتی :

  از این عشق حذر کن!

  لحظه ای چند بر این آب نظر کن

  آب ، آئینه عشق گذران است

  تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

  باش فردا ،‌ که دلت با دگران است!

  تا فراموش کنی، چندی از این شهر سفر کن!


  با تو گفتم :‌

  "حذر از عشق؟

  ندانم!

  سفر از پیش تو؟‌

  هرگز نتوانم!


  روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

  چون کبوتر لب بام تو نشستم،

  تو به من سنگ زدی من نه رمیدم، نه گسستم"

  باز گفتم که: " تو صیادی و من آهوی دشتم

  تا به دام تو درافتم، همه جا گشتم و گشتم

  حذر از عشق ندانم

  سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم...!


  اشکی ازشاخه فرو ریخت

  مرغ شب ناله ی تلخی زد و بگریخت!

  اشک در چشم تو لرزید

  ماه بر عشق تو خندید،

  یادم آید که از تو جوابی نشنیدم

  پای در دامن اندوه کشیدم

  نگسستم ، نرمیدم



  رفت در ظلمت غم، آن شب و شب های دگر هم

  نه گرفتی دگر از عاشق آزرده  خبر هم

  نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم!

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

.

خیلی قشنگهنظر یادتون نره

 



نظرات شما عزیزان:

a.r.h.p
ساعت2:49---1 تير 1394
خیلی باهاتون حال کردم پاسخ:بعد این کامنت خصوصی داشت؟؟؟؟
پاسخ: =))


a.r.h.p
ساعت2:43---1 تير 1394
خیلی سایتتون باحاله
پاسخ:اطلاع داریم
پاسخ: نه بــــــــــــابــــــــــــــا !


Xخانم وکیلX
ساعت17:55---14 آبان 1393
اول بگم من همون کلت مشکی ام!
دوما این شعره خیلی قشنگه!
منو میبره تو حس!
حس اصن یعنی چی؟
احساسات یعنی چی؟
فکر نکنی مخم عیب داره!
نه نداره!
پاسخ: کاملا مشخصهههههههه
پاسخ:تابلوئی
پاسخ:خوندم سر کلاسم همینو گفت
پاسخ: جا نیفتاد....


ابوالفضل نادری پور(طراح جوان)
ساعت18:21---11 آبان 1393
سلام.عالی بود.خیلی زیباا و پر مفهوم.وب و قالب زیبایی هم داری.موفق باشی
(طراح جوان)
پاسخ: ممنون ک اومدین
پاسخ: ممنون
پاسخ:ممنون
پاسخ: ممنون از اینکه به ما سر زدی


...زینَبـ جونـ ...
ساعت16:52---6 آبان 1393
ترشحات خوبی هایت
به سنگین ترین نقطه قلبم رسیده است
سبک تر شده ام حالا،مثل پروانه
استشهاد سلولهای بدنم گواهی میدهد
به بیکران شدن روحم در انزوای جسمت
من در ترانه های تو غرق شده ام
جنگ دست و پایم بی فایده است
وقتی روحم را از چنگم در اورده ای
من با تو زنده ام یا مرده ؟


پاسخ:قشنگ بود مرسی زینب جون
پاسخ:مرسی زینب


Ph
ساعت19:52---28 مهر 1393
gashangeee movafag bashiiii
پاسخ: ممنون همینطور تو !
پاسخ: هستیم


aloone-boy
ساعت14:59---17 مهر 1393
خ زیبا بود...

این قاعده ی بازی است.... اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری ... باختنت حتمی است ... مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید ؛ دردش زیاد است!
پاسخ: حتما لحاظ میکنم
پاسخ:خیلی نظرات قشنگن


مائده
ساعت14:40---17 مهر 1393
س. خجگله فقط نوشته ها خیلی ریزه
پاسخ: س. ممنون ببخشین دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

9:23 PM .. ❤️ ما پنــج نفر ❤️ .. جمعه ..

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 23448
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 1029
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس

href="http://nonorchat.com/" title="Photo Editing">Mounting created Bloggif

امارگیر حرفه ای سایت

کد موس سیبیل